White Room Sound Project
Image by Vandejong Amsterdam ooglive.com/
Η εικόνα ξεκινάει με την πρώτη ηχητική προσέγγιση να σχετίζεται με έναν ήχο που θυμίζει το διάστημα, το οποίο συμβολικά χρησιμοποιέιται για να εκφράσει το άγνωστο και πιο συγκεριμένα, έννοιες και καταστάσεις που πρόκειται να γίνουν και για τις οποίες δεν έχουμε επίγνωση.
Εδώ δεν εισχωρούμε στην εικόνα, την κοιτάμε απο απόσταση.
Ο δεύτερος ήχος μας εισάγει στον κόσμο του ανθρώπου που δε μπορεί ν΄αντέξει αυτό το λευκό δωμάτιο, προκαλώντας του εκνευρισμό ή ακόμα και μια παρανοϊκή κατάσταση, γεγονός που δηλώνει την πιο αρνητική όψη του δωματίου.
Σ΄αυτή την περίπτωση εισχωρούμε στην εικόνα, μπαίνοντας μέσα στο χώρο και βιώνοντάς τον.
Η τρίτη προσέγγιση εμπεριέχει την αποστείρωση και την αίσθηση της καθαρότητας. Εδώ, το λευκό παρουσιάζεται σαν το καθαρό λευκό, με το φως του ν' αποκτά καθαρτική σημασία.
Στην περίπτωση αυτή, η εικόνα αντιμετωπίστηκε με την αίσθηση που αποπνέει, χωρίς να εισχωρήσουμε στον χώρο.
Οι παύσεις δηλώνουν την ησυχία της απορίας και παράλληλα της ηρεμίας.
Απο τη στιγμή που τα συναισθήματα εναλλάσονται, οι παύσεις είναι ο χώρος που επιτρέπεται η επεξεργασία των συναισθημάτων που μας έχουν γεννηθεί απο τους ήχους, αλλά και το πάντρεμά τους.
Τέλος, κλείνουμε πάλι με τον ήχο για το άγνωστομ έτσι ώστε να δημιουργηθούν πιο ελέυθερα συναισθήματα, γιατί το άγνωστο δε μας δίνει κάποια πληροφορία αρνητική ή θετική.
Image by Vandejong Amsterdam ooglive.com/
Η εικόνα ξεκινάει με την πρώτη ηχητική προσέγγιση να σχετίζεται με έναν ήχο που θυμίζει το διάστημα, το οποίο συμβολικά χρησιμοποιέιται για να εκφράσει το άγνωστο και πιο συγκεριμένα, έννοιες και καταστάσεις που πρόκειται να γίνουν και για τις οποίες δεν έχουμε επίγνωση.
Εδώ δεν εισχωρούμε στην εικόνα, την κοιτάμε απο απόσταση.
Ο δεύτερος ήχος μας εισάγει στον κόσμο του ανθρώπου που δε μπορεί ν΄αντέξει αυτό το λευκό δωμάτιο, προκαλώντας του εκνευρισμό ή ακόμα και μια παρανοϊκή κατάσταση, γεγονός που δηλώνει την πιο αρνητική όψη του δωματίου.
Σ΄αυτή την περίπτωση εισχωρούμε στην εικόνα, μπαίνοντας μέσα στο χώρο και βιώνοντάς τον.
Η τρίτη προσέγγιση εμπεριέχει την αποστείρωση και την αίσθηση της καθαρότητας. Εδώ, το λευκό παρουσιάζεται σαν το καθαρό λευκό, με το φως του ν' αποκτά καθαρτική σημασία.
Στην περίπτωση αυτή, η εικόνα αντιμετωπίστηκε με την αίσθηση που αποπνέει, χωρίς να εισχωρήσουμε στον χώρο.
Οι παύσεις δηλώνουν την ησυχία της απορίας και παράλληλα της ηρεμίας.
Απο τη στιγμή που τα συναισθήματα εναλλάσονται, οι παύσεις είναι ο χώρος που επιτρέπεται η επεξεργασία των συναισθημάτων που μας έχουν γεννηθεί απο τους ήχους, αλλά και το πάντρεμά τους.
Τέλος, κλείνουμε πάλι με τον ήχο για το άγνωστομ έτσι ώστε να δημιουργηθούν πιο ελέυθερα συναισθήματα, γιατί το άγνωστο δε μας δίνει κάποια πληροφορία αρνητική ή θετική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου